2010. december 4., szombat

6. fejezet

Luck szemszöge(meglepi)


Csak annyit láttam, hogy a szellem karjaiban volt. Mi még Szabinát raktuk az ágyra, de Szabi már lépett Lizhez. Próbálta kitépni a karjaiból, de  szellem ellökte. A lányok nagyon megijedtek, így a szoba legsötétebb sarkába húzódtak. Tudtam, hogy meg kell menteni Lizt. Így hát elindultam a "megmentésre".
-Szóval, te vagy Lucas Underwood. A lányom sokat álmodott rólad. - mért végig a kísértet. Ekkor megállt bennem az ütő. Liz álmodott rólam? Ez hihetetlen.
-Nem hiszem, de most engedje el! - próbáltam megütni azt a kívánt mércét, ami majd elijeszti.
-Jaj, fiacskám, megnyugodhatsz. Nem fogom bántani. Ha majd felébred, mindent elmesélek. - magyarázta.
Elhelyezte Lizát a kanapén. Ő pedig leült a szélére. Valahogy féltettem a lányt, így hát a kanapé végére ültem. Minden egyes percben az arcára pillantottam. Majd az "anyáéra". Érzelmek tömkelege rohamozta meg az arcát. Szeretet, féltés, bánat. Ez a három jel, ahogy végig suhant rajta, valahogy éreztem nem is olyan gonosz. Lehet, ő az őrangyala. Úgy 30 perc múlva Liz  ébredezni kezdett. A szemhájai alól felbukkantak gyönyörű szemei. Óvatosan felült és kisöpörte pár hajtincsét a szeméből. Majd oldalra nézett ahol ültem, és elmosolyodott. Majd elnézett az anya felé, és a szemében valami fény tört fel. Majd egy könnycsepp gördült végig az arcán. Nem tudhattam, hogy ezek öröm vagy bánat. De lehet, hogy örült, mert láttam azt a fény szerűséget. Egyszer csak felpattan és elkezdett ordibálni.
-Miért nem jelentél meg hamarabb? Mért mentél el? Mért kellet velem ezt tenni? - bontakozott ki.
-De kicsim, itt vagyok. Élek és virulok. Persze a túlvilágon. De itt vagyok! - nyitotta ölelésre a karjait.
-Ne gyere nekem ezzel az ártatlan dumával. És ne érj hozzám! - hárította az ölelést. Itt muszáj volt közbe lépnem.
-Liz, nyugi, nem lesz semmibaj. Az "anyád", hogy elmesél mindent. Most szépen leülsz és meghallgatod rendben van? -karoltam át a derekát. Ő csak gyengén bólintott egyet. Szépen leültünk és elkezdtük hallgatni a szellemes történetet.


-----------------------------------------------------------------
-Amikor haza felé vezettem, előttem ment egy motoros, aki nagyon furcsán vezetett. Egyszer a szemben lévősávban egy kamion közeledett felénk. A motoros ittas lehetett mert elkanyarodott és az én szélvédőmbe csapódott. - itt elhalkult a hangja. A szeme lecsukódott. - Én azonnal meghaltam. De még mielőtt a lelkem tovább állt volna, láttam, hogy a motoros, még lélegzik. A lelkem, a széllel együtt szált. Egyszer csak kikötöttem a kempingező helyünknél. Már valaki várt rám. Egy idős férfi ült az egyik farönkön. Mikor meglátott, nagyon vigyorgott. Fogai megvillantak az éjszakai fényben. Amint közelebb értem, lábam megérintette a talajt. Éreztem, hogy már nem lebegek. A férfi odajött hozzám és megkért, hogy rugaszkodjak el a földől és járuljak az Isten elé. Nem értettem, hogy ezt mire érti. De felugrottam és szálltam a felhők fölött. Egyre távolabb kerültem a földről. Már rég az a felhőkön mászkáltam, amikor egy hang szólított. Akár merre néztem, nem láttam semmit. Majd ismét szólítottak, és megjelent egy fehér alak. Csak adott egy nyakláncot és egy levelet, majd elküldött Magyarországra a nagyihoz. is kérdezhettem semmit csak mentem a széllel, az óceán túloldalára. Amikor megérkeztem, a nagyi már az ajtóban várt. - itt egy kis szünetet hagyott. Körbenézett és látta, hogy mindenki ledöbbent. Majd folytatta. - Elmondta, hogy Isten engem egy őrangyalnak szánt, amely védelmezi a szeretteit. Én téged választottalak. Megkértem a nagymamát, hogy rakjon bele a nyakláncba, és 15-k születésnapodra kapd meg. És most itt vagyok és vigyázok rád. - fejezte be egy szuszra. 
Lizt a sírás fojtogatta, a lányok már a kanapén ültek. Szabina is felébredt, én pedig kicsit sokkosan, de próbáltam nyugtatgatni a csapatot. Hirtelen kinyílt a szoba ajtó és egy fiú jött be rajta. Liz felpattan és felkiáltott.
-Nicolas Hamilton, hát visszajöttél?? - törölt le egy könnyet az arcáról.
-----------------------------------------------------------------


Kedves olvasók, itt a feji. Légyszi írjatok megjegyzést mert akkor nem lesz több fejezet. De nincs hari(L)(L) A következőkben: Nick visszatért és anya is itthon van, randi lesz Luck-kal és még sok minden.......



1 megjegyzés: